SMARTCROO

SMARTSMARTCROO to aplikacja wspierająca analizę potrzeb Klienta. Aplikacja wspiera doradcę/przedstawiciela w kluczowym procesie analizy potrzeb Klienta. Wspiera w skutecznym zdobywaniu informacji niezbędnych do procesu analizy potrzeb Klienta w efekcie czego możliwe jest przedstawienie najbardziej dopasowanych produktów/ofert.

Jesteś zainteresowany powyższym produktem - zapraszamy do kontaktu


Aplikacja dostępna dla Klienta na platformy:

Wizualizacja

Szczegóły

SMARTCROO to aplikacja wspierająca proces sprzedaży i prezentacji produktu firmy. Aplikacja przeznaczona jest do wspomagania procesu sprzedaży produktów oraz ich prezentacji. Wspiera doradcę w rozmowie bezpośredniej, procesach zbierania potrzeb oraz przedstawiania najbardziej dopasowanych produktów oferowanych przez firmę.
Aplikacja zbiera wszelkie statystyki oraz zapisuje i analizuje zachowania Klienta na podstawie rejestracji wszystkich jego wyborów i decyzji.
Dynamicznie buduje ścieżki zbierania informacji oraz elementy interaktywne.
W ramach systemu dostępny jest rozbudowany panel administracyjny, który m. in. umożliwia definiowanie ścieżek, zależności do komponentów oraz widoków aplikacji.

Jesteś zainteresowany powyższym produktem - zapraszamy do kontaktu

Funkcje systemu SMARTCROO

Panel Administracyjny

  • Tworzenie struktury firmy oraz nadzorowanie pracowników
  • Tworzenie treści produktowych, głównych kart
  • Tworzenie porównywarki produktów (w tym konkurencji)
  • Tworzenie ścieżek produktowych
  • Tworzenie ankiet
  • Tworzenie pytań jednokrotnego i wielokrotnego wyboru
  • Otagowanie wartości i przypisywanie ich do danego produktu
  • Obsługa Klienta spoza zakresu zdefiniowanych ścieżek produktowych
  • Moduł danych statystycznych związanych z analiza zachowań Klienta oraz interakcji w czasie prezentacji
  • Definiowanie trybu pracy aplikacji (Wersja rozszerzona/skrócona)
  • Definiowanie kategorii oraz subkategorii produktów
  • Moduł analizy produktów posiadanych przez Klienta
  • Podgląd podsumowań rozmowy przedstawiciela z Klientem

Konto pracownika (przedstawiciela)

  • Możliwość wyświetlania prezentacji produktowych
  • Generowanie podsumowań i zapisanie kontaktu do Klienta
  • Przeprowadzanie ankiet satysfakcji

Badanie satysfakcji

  • Możliwość udostępniania dla Klientów ankiet satysfakcji

Bezpieczeństwo

  • Utrzymanie aplikacji na serwerach w dedykowanej kolokacji lub w wewnętrznej strukturze sieciowej Klienta
  • Zabezpieczenie transmisji danych poprzez protokół HTTPS
  • Indywidualny adres i nazwa aplikacji
  • Weryfikacja uprawnień zalogowanych użytkowników
  • Środowisko testowe
  • Wsparcie techniczne zgodne wymaganiami Klienta


Jesteś zainteresowany powyższym produktem - zapraszamy do kontaktu

24/7 Support

W ramach zakupu aplikacji zapewniamy support dedykowanego opiekuna Klienta.

Automatyka

Dynamiczne tworzenie kontentu
i ścieżek procesu

Łatwa kastomizacja

Dzięki modułowej strukturze aplikacja może zostać dostosowana do wymagań Klienta.

* Wszystkie nasze aplikacje mogą zostać dostosowane do indywidualnych wymagań Klienta oraz procesów jakie zachodzą w jego firmie.
  • Kto ostatni?
  • Cena leku